söndag

Har haft en sån härlig och lugn helg. Det borde man absolut ta vara på mer, är ju så h imla skönt att vakna upp på söndagen och må prima ballerina. Det händer ju inte alltför ofta att man vaknar 8.30 och pigg.. I fredags var jag ju ut och åt på helt enkelt, och igår fick det bli middag på bocken! Jag tog oxfilen som var riktigt god! Har aldrig ätit den där förut så det var kul att prova något nytt :) Man måste ju försöka vidga vyerna litegrann i alla fall..
 
Har lite jag ska göra nu på förmiddagen, och sedan ska jag skjutsa malin och elin till Arlanda för dom ska till Ibiza! Det låter ju inte alltför tråkigt.... Jaja, man får väl nöja sig med att vara kvar här i Sverige! haha, dock inte lika roligt.. Därefter ska jag träffa josse en stund, och därefter är det svampplockning! Och imorgon är det en rolig dag för lilla mig, jag har fått ett nytt extrajobb så jag ska dit och prata lite och träffa dem :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0