Torsdag

Vilket härligt väder Sverige bjuder på idag! Har typ 30 grader på balkongen och nu sitter jag bara och njuter! Nästa sommar ska jag göra fint med blommor på min balkong har jag bestämt:)

Inge jobb denna vecka heller verkar det som.. Trist för min plånbok är det iallafall! Får hoppas de sätter igång nästa vecka, för snart klättrar jag på väggarna här. So please, let me work My ass of.

Idag har kiropraktorn eller vad man ska säga varit och tittat på Caesar. Han såg väldigt bra ut så det var roligt. Kul att man gör ett litet bra jobb med honom iallafall :) sedan var jag med Emelie på två lägenhetsvisningar här i stan. Fina båda två, dock var det en som var snäppet bättre! Sedan käkade vi en sallad och en snabbisrunda på stan. Nu ska jag fixa lite här hemma innan det blir stallet igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0