Torsdag

Var på gyllene tider igår på gasklockorna, och jag säger bara jävlar vad bra dom var!! Helt sinnes vilken stämning det var. Lyckorus bara jag tänker tillbaka på gårdagen!

Skulle ju varit på tävling nu i helgen nen Caesar har gjort sig illa så jag var tvungen att stryka mig :( så jädra tråkigt, blir så ledsen. Vet inte vad han har lyckats gjort men hela baklåret är jättesvullet och det ser inte speciellt bra ut. Veterinären har varit ut två gånger och kollat men hon kunde inte heller säga vad som hänt eller vad felet är. Så jag får helt enkelt avvakta och se om det ger med sig eller vad vi ska göra. Han ska iallafall promenera ett par gånger om dagen, jippi.. Hade sett fram emot den här tävlingen, så himla tråkigt att det här ens skulle hända precis just nu. När ska oturen försvinna?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0