Fredag

Förutom skolan idag då så har jag haft en sån himla bra dag faktiskt. Fick lite hjälp av Emmie idag med Caesar och jäklar vad jag Kände skillnad. Nu ska jag bara försöka hitta dit också. Som tur är så finns hon i närheten iallafall he he he... Han kändes iallafall superfin idag efter hjälpen och det var så roligt faktiskt. Sedan hem och bada lite, napa och sedan göra sig iordning inför den hederliga AW:n med nära och kära! Lite mat, vin och drinkar bjöds det på och vi har Haft så himla trevligt, som vi alltid har. Hade kunnat sitta kvar i flera timmar men plikten kallar imorgonbitti så jag har precis kommit hem nu och ska sova. Tack alla för en fantastisk dag :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0