fredag

Idag är det äntligen fredag!!! Dock är den fullspäckad med plugg så det känns ju inte egentligen som en hederlig fredag, men jag är glad ändå. Ett steg närmare lördag, julfest, julbord och massa trevligheter med härliga människor. Jag tog en redig sovmorgon idag, och det var ju himmelskt kan jag säga. Sedan åkte jag och freddan ut till stallet och tog cessan till ridhuset för lite trimmning. Gick hur bra som helst idag. Kan vara tack vare att emmie trimmade honom igår :) Tusen tack igen för hjälpen, uppskattas så mycket! Är så underbart att man kan få lite hjälp på traven av duktiga personer.
 
Har ju kommit galet mycket snö under natten och idag så det var lite otäckt att köra ut till stallet idag faktiskt. Usch, det sägs att det sker 80% mer olyckor idag än vad det gör andra dagar. Det hade väl räckt med lite snö åt gången? I alla fall tycker jag (snöälskarn) det;)
 
 


Kommentarer
Emmie

Det är jätte lugnt! =D klart man hjälper till om man inte har häcken full! =D

2013-12-06 @ 20:53:36
URL: http://lsgroom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0