Lördag

Har verkligen haft noll koll på dagarna nu denna vecka. Trodde att det var söndag igår och trodde att det var torsdag idag. Allt bara flyter ihop men nu har jag fått lite klarhet att det är söndag imorgon iallafall.

Har haft en konstig lördag. Jobbat 10-16 sedan åkte jag Emelie och amanda och handlade mat! Sedan har jag tvättat hela kvällen, hade typ hur mycket som helst som ville bli rent igen och användas. Just för stunden försöker jag få ihop min packning lite men det går sisådär. Vet liksom inte ens vad jag ska ha på mig på nyår? 

Vi ska iallafall åka till Åre imorgon och va där ett par dagar och ha det trevligt. Kommer bli hur kul som helst :) dock är ju det här med packning från en annan planet så det går ju aldrig ordentligt för jag vet att jag kommer glömma något. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0