måndag

 
Denna vecka kommer bli en riktigt helvetesvecka kan jag lova. Usch och fy vad jag kommer få plugga. Tycker det är så fruktansvärt tråkigt att läsa, men att skriva tycker jag faktiskt är kul. (När jag vet vad jag skriva såklart) Jag är så sjukt opepp på att börja skriva på hemtentan igen, obeskrivlig ångest snarare.
 
I lördags var vi som sagt ut och hade galet skoj, like always. Sedan blev det lite efterfest och det resulterade i ett stort köttsår på mitt finger som gör så ont. Kan inte böja fingret så vet inte riktigt hur jag ska göra när jag ska rida senare i eftermiddag.. Måste försöka lägga om det så det inte kommer in massa skit i såret.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0