onsdag

Har haft en sån underbar och härlig dag idag, fler av sådana tack!
 
Jag har jobbat 10-18 och det gick verkligen så himla fort, hela dagen. Det har varit lagomt med folk och allt har rullat på väldigt bra. Jag som kan få hjärnsläpp vid kassan ibland, men idag gick allt som på räls och roligt som alltid :) Det känns så himla kul att jag lär mig så mycket hela tiden, både i butiken och om alla produkter. Det uppskattar jag till 1000!
 
Sedan var det hem och byta om lite, och sedan plockade mamma upp mig så åkte vi till Matildas och åt middag med malin och mormor också. Så underbart :) Har bara ätit en gång tidigare där och det var flera år sedan så det var roligt att vara tillbaka igen. Åt oxfilen och den var ju himmelsk :)
 
Kom precis hem lagomt till paradise!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0