onsdag

Under denna vecka har jag känt mig fruktansvärt trött och irriterad på allt och alla. Har ingen aning om varför men det kan nog vara denna årstiden som inte ens har snö på marken nu och att jag jobbar rätt mycket samt går i skolan. Hinner inte riktigt varva ner som jag kanske borde. Får hoppas på lite bättre tider snart nu när julen närmar sig. Idag har jag varit i stallet på förmiddagen och sedan har jag försökt plugga lite inför seminariumet. Går väl sådär om jag ska vara ärlig. Allt annat är så roligare, typ som att läsa bloggar och sedan in på sidor för att kolla kläder och vips sa det så hade jag beställt hem en klänning som kanske passa runder jul eller nyår. Jag är sämst.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0