Lördag

Denna dag har varit lugn och skön! Vaknade vid halv tio och tog inte tag i livet förrän vid halv 12. Gick ner på stan en sväng och sedan hämtade Malin upp mig så åkte vi och köpte ett varsitt träns till hästarna! Därefter blev det stan en sväng igen. Fyndade 2 brallor, ett linne, en foundation, en tröja och så lämnade jag in ett armband som jag ska förminska:) en bra dag med andra ord. Sedan blev det en sen lunch med mamsen på brända! Åt en lax som var så sjukt god faktiskt. Det godaste jag ätit på länge var det iallafall, mummmma:) nu ska jag kliva upp ur badet och ta tag i livet igen!

Fick detta supersnygga armbandet av Emelie igår också, älskar det!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0