onsdag

Idag har det inte varit någon bra dag. Jobbet har gått bra, men jag har känt mig så oerhört deppig. Vet inte varför, får såna perioder ibland och antar att jag har hamnat i en sån svacka igen nu. Såna här dagar går jag och grubblar och överanalyserar i princip allt. Sån konstigt känsla, det är som att det är något som tynger ner mig så mycket. Kan inte sätta finger på vad men på något konstigt vis så känner jag stor saknad av massvis med saker/personer samtidigt som jag känner mig så otroligt ensam. Borde inte alls känna så då jag har mina fina bästa nära och kära runt omkring mig. Dock är ni många som är alldeles för långt borta ifrån mig och det är jobbigt även fast ni endast är ett samtal bort. Önskar att ni var här <3
 
Men det är ingen bra period i livet just nu helt enkelt. Jag hoppas att den går över snarast för det är hemskt jobbigt som det är nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0