Söndag

Hade en världsmysig kväll igår med Emelie. Vi åkte och handlade och sedan såg vi mellon och gaygalan. Kan ha sett min dröm kille (som alla andra tjejer) på mellon, satan i gatan vad jag blev kär. Tråkigt liv han kommer ha framöver ;) inte alls less på livet nu.....

Idag sov jag länge och åkte till stallet efter att jag ätit frulle. Red med anne och vi gick till ridhuset. Caesar hade adhd och var allmänt jobbig, men i slutet kändes han fin :) han
Har börjat sparka nå så jävligt, vet inte varför men han verkar ju tycka det är kul. Har ju kollat upp honom och det finns inte ett fel på honom, som tur är. Han kanske bara har överskottsenergi kan man hoppas :) vi skrittade ut en sväng efter och det var mys. Nu ska jag hoppa i badet så får vi se var dagen har att erbjuda:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0