Torsdag

Glad alla <3 dag på er :) hoppas ni får en härlig dag med massor av kärlek från alla håll och kanter!

Har jobbat 7-14 idag, så Himla skönt att börja tidigt och sluta tidigt. Lätt värt att kliva upp på morgonen då :) efter jobbet Åkte jag ut till stallet för Emmie skulle rida Caesar idag. Behöver lite hjälp med honom på marken, så jag är väldigt tacksam att hon vill hjälpa mig och ge tips. Det är så lärorikt att sitta på läktaren och titta på sin egen häst, det händer ju inte alltför ofta. Sen är hon väldigt duktig på att rida också, så det är bra för både mig och Caesar :) guld skulle det ju vara om hon kunde rida ett par gånger i veckan men drömma kan man ju;) jaja nog om det! Har precis hoppat i plurret så nu ska jag fortsätta bada lite. Hej så länge!



Kommentarer
Emmie

Gulliga du! Önskar jag hade haft lite mer tid att kunna hjälpa dig!

2013-02-14 @ 18:03:24
URL: http://lsgroom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0