fredag

 
Denna vecka har verkligen segat sig  fram känns det som, men nu är det äntligen FREDAG! Ska skicka iväg lite mail nu, och sedan ska jag fortsätta titta på ''torka aldrig tårar utan handskar'' ! Får se hur långt jag hinner för jag ska på möte kl 14, men serien verkar vara riktigt bra. Var i Bali när det sändes på TV och nästintill alla säger ju att den ska vara grymt bra.
 
Igår var det lite vardagslyx med middag och bio med mina vänner. Det blev en hamburgare på churchstreet och Django på bion. Filmen var riktigt bra faktiskt även fast den var ungefär 3 timmar lång. Jag kan inte riktigt sitta still så länge, men jag överlevde iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0