Lördag

Blev inte mycket sömn inatt vilket resulterar att jag börjar sega ur nu. Ajaj, ska försöka låta bli! Åkte till systemet och handlade lite alkohol till ikväll, sedan blev det en spontantripp till stallet eftersom jag hade mer tid än vad jag trodde.

Har precis gjort mig iordning lite, ska möta Elin och gå ner på stan för att inhandla lite viktiga grejor! För ikväll är det "avskedsfest" för luvan som ska till aussie i fem veckor på torsdag. Tur att hon inte är borta längre än så, orkar inte med att alla lämnar mig här hemma i gävle! Men snart kanske det är min tur att åka iväg på ett litet äventyr, vem vet:):) nu är det dags att snöra på sig dojjorna, tjing tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0