måndag

Är helt slut i benen efter ett markarbetespass utan stigbyglar. Känner verkligen att det är bra för sitsen och balansen, men satan så jobbigt det är. Gick väl inte sådär jättebra idag. Eller det gick väl helt okej, men i slutet i högervarvet i galoppen så gick det så sjukt dåligt. Det är så frustrerande när det inte riktigt vill sig och då känns det som att man bara vill ge upp. Men fick avsluta bra iallafall och det var väl bra. Grymt bra och givande träning annars :) Har precis kokat lite ägg så ska äta lite kvällsmål innan jag hoppar i badet.
 
vet inte var jag hittade den här bilden men hoppas att det är OK att jag lägger upp den :)


Kommentarer
Emmie

Jag hoppas det inte är så mkt utan stigbyglar om jag ska va me på Manja, eller att jag slipper rida utan på henne iaf.....

Svar: två senaste passen har varit utan stigbyglar...
Anna

2013-01-28 @ 20:34:43
URL: http://lsgroom.blogg.se
Emmie

Aaaa å typ alla pass när du va borta... ;)

2013-01-28 @ 20:50:21
URL: http://lsgroom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0