måndag

Idag blev det inget jobb för mig. Jag som till och med var lite sugen på att jobba idag nu när man har kommit in i jobbet igen. Har ju bara jobbat en gång sen jag kom hem, och sedan fick jag jobba slutet på förra veckan också vilket jag tyckte var riktigt roligt :) Så dagen har bestått av promenad med samuel, ridit på caesar som var grymt fin idag igen (vet inte vad han har fått för ryck), och sedan åkte jag direkt till frisören och fräschade till frippen lite. Frågade henne när jag var där senast och det var 11 juni (!!!!!!!!!!!!!!!!) hahaha det är helt sjukt.. Iofs så har jag ju varit utomlands i två månader och då var ju utväxten inte så farlig med tanke på solen, men nu  var det minsann på tiden igen.. Trodde dock inte det var så längesedan jag var där senast, känns som att jag brukar va där ofta,iallafall förr! Så nu är jag fin i håret igen, ÄNTLIGEN :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0