måndag

nu jäklar ska jag ta tag i livet lite. Det är ju ändå nytt år liksom. Börjar jobba igen den 10onde tror jag det var, ska förnya mitt braiga gymkort så att jag bränner av lite fläsk från 2012, bli lite mer seriöst med allt helt enkelt.
 
Helgen har bara susat förbi som vanligt. Fredagen hade vi en sista heldag med britta. Dagen började med frukost på winn, därefter traskade vi hem till mig och myste lite innan det var dags för bowling kl 12! Så sjukt roligt var det, att man inte gör det oftare? när vi var klar där så käkade vi lunch och var på stan en sväng. Halv 6 var det dans på schemat på uddans! Så jäääääääädra roligt var det. Dock inte så lätt att hänga med men det var det roligaste på länge. Hade en väldigt bra lärare också som kanske gjorde saken lite lättare för oss alla;) haha.
 
Vi avslutade kvällen med middag på helt enkelt och sedan hade vi ett bord på allstar som väntade på oss där vi tillbringade natten! Som väntat slutade det hela med ett gråtkalas. Ussssssssch vad jag hatar att säga hejdå till individer som står en nära hjärtat.
 
Lördagen var väldans lugn, stallet en sväng med emelie och sedan  blev det film mys här hos mig :) uppskattat.. och igår var det ju dags att säga hejdå till våran älskade vän. Får en klump i magen av att bara tänka på att brittson är på andra sidan jordklotet, alldeles för långt borta. Jag hoppas att detta året kommer gå väldigt fort..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0