Onsdag

Har som sagt jobbat idag mellan 7.30-13.30! Helt dödens imorse när jag vaknade, nästan så att jag funderade varför man inte bara köper trisslotter och hoppas på att vinna miljonen istället för att kliva upp och jobba. Men när jag väl kom ut till hille blev jag pigg och glad! gosungarna :)

Åkte direkt till stallet efter och red med Carro i ridhuset. Det gick väl bra, ställde inga högre krav idag, dels för att han förmodligen är lite stel och sen var det så jävla rörigt i ridhuset. Känns som att det är omöjligt att fokusera när folk inte visar respekt till någon annan än sig själv. Men nöjd är jag iallafall då han kändes fin! Åkte och solade efter stallet och nu ska jag strax åka och handla lite. Har lite som saknas här hemma i mitt vardagsförråd! Tycker att det är mysigt att strosa runt ensam på Willys och kolla runt bland hyllorna:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0