onsdag

 
Nu börjar jag bli lite fundersam hur dom har ändrat vikariegrejen och hur de har tänkt angående det. Jag vill ju liksom jobba så nu har jag skickat iväg ett litet dampmail till dom. Det har liksom gått tre dagar nu och jag börjar få lite abstinens. Förstår inte riktigt hur de har tänkt sig med deras nya arbetstänk som ska vara så bra, så får hoppas på att de kommer med ett bra och lösande svar.
 
Kollade ut genom fönstret imorse och insåg då att min bil var insnöad.. Så det var bara att slänga på sig vinterdojjorna och tjockjacka och börja skotta fram bilen! Fick även sopa av hela bilen som var täckt av ungefär en halv meter snö. Alltid lika roligt med vinter och all denna snö :) När jag äntligen var klar med bilen så bytte jag till en bättre parkering där jag förhoppningsvis inte fastnar. Därefter traskade jag iväg till gymmet och tränade lite. Det blev 20 min på bandet, och sedan körde jag ben, mage och armar innan jag avslutade med 20 min på bandet igen. Väldigt nöjd med mitt pass idag faktiskt, effektivt och bra! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0