söndag

jahappp, då var söndagen här igen då. veckorna går så jädrans fort att jag inte ens vet var dagarna tar vägen. Snart är jag 50 år också känns det som. Helgen har varit lugn och fin iallafall och det har varit välbehövligt! I fredags var jag på middag hos mormor bara och tog det lugnt, och igår jobbade jag på travet hela dagen. Var så roligt att jobba där igen, var längesedan sist! Men takterna satt fortfarande i så det var inte så svårt att hoppa in:) Efter jobbet kom mysen hit och vi tog det bara lugnt. Var helt slut igårkväll, har sovit så dåligt i veckan så kanske var det som gav utslag.
 


Kommentarer
Brittson

Vad bra att det gick bra gumman! Du är grym!

2013-01-20 @ 14:54:03
Emmie

Hahahahahaha ha akta snart är du 50 ;-)

2013-01-20 @ 16:23:20
URL: http://lsgroom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0