torsdag

Har precis ätit min middag som blev aningen sen. Visste inte att klockan var så mycket, så jag ska strax gå och lägga mig! men först ska jag hämta min tvätt nere i källaren. Sist jag var ner och hämtade den så blev jag så rädd när jag skulle gå upp till mig igen så att jag började springa. Och sedan när jag lagade maten så hittade jag inte telefonen någonstans när jag skulle ställa klockan. Letade överallt i säkert 30 min, men tillslut så hittade jag den i trappan ner till tvätten.... Hahaha, måste ha tappat den när jag sprang. Men det var så konstigt att jag inte hörde att den åkte i betonggolvet.
 
 


Kommentarer
brittson

Hoppas du sover gott min lilla älskling! Puss ❤Britta

2013-01-31 @ 21:17:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0