Fredag

Försökte uppdatera tidigare idag men det gick såklart inte. Skitapp! Vi kom iallafall fram igår efter nästan tre timmars färd upp i landet. Installerade oss och gjorde iordning allt innan vi satte oss i ett tält med gänget och käkade en sån sjukt god gryta. Var allt från potatis, kött, korv, lök, kantareller, jaa i princip allt gott i en enda gryta! Galet gott, önskar jag kunde laga liknade ;) den lagades i en såkallad muurikka, typ vildmarks tillagning! Godaste jag ätit på länge iallafall så det tackar vi för.

Idag var det uppstigning vid 8 för att kolla på de som startade tidigt och gå en sväng med hästarna. Sedan var det dags för min start i 120. Jag tänkte jag skulle byta Klass till 130 och hoppa det hela helgen (en 130 varje dag). Vill att både han och jag ska bli stadig på den höjden så vill hoppa det när det väl finns såna passande klasser. Bestämde mig dock för att behålla starten i 120 idag, och tur var väl det för Caesar slog på stort och tog hem segern <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0