Lördag

Det inlägget skulle kommit för en timme sedan. Jävla skitapp! Ibland går det inte ens att ladda upp bilder. Jag personligen trycker iallafall det är roligare att läsa bloggar som har lite bilder iställer för bara massa text.

Har varit duktig och promenerat 4 dagar den här veckan, snacka om att chocka kroppen haha! Iallafall så tycker jag att det är väldigt duktigt av mig:)

Vi var ute och åt igår på Kalles. Tog oxfilé med gratäng och det var så jääädrans gött! Kalles och helt enkelt är klart mina favvisar här i Gävle. Godaste maten och trevligaste personalen utan tvekan, kärlek till dom :) dessutom är maten så himla billig också, ännu ett plus! Sedan var det hem och sova. En lugn fredag alltså. Blev inringd på jobb också men eftersom det krockade lite så blev det inget. Jag får hoppas dom ringer in snart igen och vill ha min hjälp.

Nu ska jag knyta på mig skorna och bege mig mot Grand och lite frukost!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0