Måndag

Nu ska jag bli duktig på att uppdatera tänkte jag! Får se hur länge det Håller i sig men det är ju tanken som räknas:)

Idag har jag hängt med min efterlängtade vän. Alltid lika cosy att va med josy(hehe). Vi var på stan en sväng och shoppade lite samt käkade lunch. Nu har vi suttit på ballen och solat och pratat, men nu har hon lämnat mig ensam igen.

Jag har två alternativ just nu, antingen städa garderoben och fylla på med mina nya fina saker, eller sova en stund. Jag är så himla trött efter helgen och kunde inte sova imorse heller. Så jag borde sova men borde typ ännu mer städa.. Hemskt svårt beslut det här, måste ju ha lite energi till träningen ikväll också..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0