Måndag

Varit ganska oaktiv här under helgen såg jag, My bad! I fredags blev det lugnt, hämtade mat från hotell city och käkade hemma och kikade lite på film :) i lördags minns jag inte vad jag gjorde på dagen, men på kvällen var jag och natta ut och dansade lite! Hade galet kul så det var en riktig 10 poängare. Ganska dumt av mig att gå ut egentligen då jag skulle upp tidigt och tävla dagen efter men var ändå ganska pigg! Var i folkärna och tävlade, så himla mysigt ställe var det! Dit ska jag åka igen och tävla :) startade 125 och då var vi trea, och sedan 130 och då kom vi fyra! Han kändes riktigt fin så det var skoj. Vågade inte riktigt göra dom här svängarna jag ville eftersom han har varit lite dum på senare dar, men det räckte ju ändå till två placeringar :) kändes bra att sätta två felfria rundor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0