Måndag

Det blev ett litet veckouppehåll nu såg jag! Glömmer liksom bort att jag faktiskt har en blogg. Iallafall så har veckan som var varit riktigt bra! Var ut på onsdagen, tränade med Caesar, promenader, åt god mat, var på stranden, och helgen fick avslutas i Stockholm. Vi åkte ner på fredag kväll, jag och Emelie. Åkte hem till Jenny och dumpade av väskan där, köpte med mat, korkade upp vin och sedan gick vi till Berns och var ute hela natten lång. Helt galet kul :) det är kul att variera fest livet lite ibland, är ju lite skillnad på klubbarna här i Gävle och i storstäderna! Kom hem på morgonen någongång, och då fick det bli några timmars sömn.

På lördagen pallrade vi oss ner på stan i värmen och käkade lite lunch. Jag mådde inte så bra så jag gick tillbaka hem igen och kurerade mig lite, åt lite froyo osv! På eftermiddagen gick vi till affären och handlade plockmat. Salami, rostbiff, Skagen, bröd, ost, kex, skinka, vindruvor, you name it. Feeettt gott. Kunde inte sluta äta så ett par kilo la man nog på sig!

Drack lite vin och hade det trevligt innan vi gick till ambassadeur där vi stod på listan så det var väldans skönt! Drack lite drinkar, dansade, träffade folk och återigen dansade och svettades. Riktigt kingkväll med härliga människor :) kom hem vid halv 6 och då blev det lite sång i sängen innan vi slocknade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0