Måndag

Får ursäkta mig för dålig uppdatering men har haft fullt upp denna helg! I fredags var det jobb och sedan massa olika ärenden. Hann även träffa Elin en sväng och vi myste runt på stan en sväng. Kvällen var lugn eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen. Då tuffade tåget till Norrköping och BRÅVALLA. Herregud va häftigt det var! 51000 pers, kan ni förstå stämningen? Underbart!! Avicii var iallafall magisk, det kan jag säga. Måste bara åka nästa år :D

Plankade in på lyxcampingen och hängde med ett gäng där och hade sleepover i deras tält. Vart dock inte alltför många timmars sömn innan vi begav oss till tågstation. När jag kom hem så sov jag två timmar innan jag åkte ut till landet och firade bästa morbror som fyllde år. Utsökt mat, härliga sällskapet, gitarr och sång, åka båt och bara mysa! Perfekt avslut på denna grymma helg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0