söndag

 
Då var det söndag igen då. Veckorna går alltför fort just nu känner jag, nästan så att det är lite skrämmande. Denna helg har varit lugn för min del, väldans skönt måste jag säga. I fredags var vi och käkade på bryggan, var riktigt mysigt där faktiskt. Har aldrig varit där tidigare så det var roligt att gå till ett nytt ställe. Känner på mig att det blir en hel del häng där framöver. Det blev dock ganska tidig kväller för mig eftersom klockan var ställd på 05.30 dagen därpå.. Åkte till Strömsholm och tittade på fina tävlingar och helt fantastiskt fina hästar. Herregud vad fina hästar det finns, helt sjukt :) En fröjd för ögat! Var där från 8 på morgonen till 8 på kvällen så det var verkligen en heldag, men det var så härligt att va där igen. Var ju ett tag sen sist jag red lag-SM där, och den känslan glömmer jag inte i första taget. Sjukt häftigt att få rida in där med så mycket publik och allt som hör till på dessa tävlingar. Då känner man sig inte så stor minsann haha..
 
Idag har det varit riktigt mysväder så borde bara ha ägnat tiden inne, men jag och freddan var på stan en sväng, och sedan åkte jag till stallet. Väldans roligt att få sällskap av min kära vän josy också som fick rida lite på Caesar. Nu har jag matkoma och ska försöka hitta någon rolig film som vi kan se :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0