Torsdag

Var längesen jag hade en riktigt bra dag faktiskt. Har varit i lite deppmode nu på slutet, konstigt nog. Vet inte varför egentligen, för allt har rullat på hur bra som helst med jobb och allt. Men det är liksom något som fattas, vet inte vad. En liten pusselbit skulle man väl kunna säga. Men idag däremot har jag haft det så himla bra :) vaknade vid 9 och fick frulle på sängen. Sen blev det lite sol hemma hos mamma och sedan stallet en sväng. Myste på lite hemma innan jag for till söderhielmska med min saknade vän Josefin. Emelie kom även efter en stund och vi hade det kalasbra uppe på söder:) god mat och gott sällskap, bästa kombon i världen.

Hade även en Skypedate med min kära, bästa, saknade, älskade vän britta! Åh herregud det går Inte i ord att beskriva hur mycket jag saknar henne här hemma. Blir alltid så glad efter att vi pratat, snacka om lyckopiller. Nu har halva tiden gått snart och jag hoppas att andra halvan går lika fort! Behöver min dos av brittson varje dag<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0