Torsdag

Klev upp i skaplig tid imorse så att jag skulle hinna rida på Caesar innan jobbet. Är ju perfekt när jag börjar 11 för jag hinner sova ut lite även fast jag rider innan :) så då är jag "fri" på eftermiddagen. Perfekt eftersom jag har en hel del att göra idag. Ska bland annat släppa ut Caesar igen strax, därefter åka till jobbet och jobba till 17. Har tvättid hela eftermiddagen så det är väl vad jag ska göra innan vi är några som ska mötas upp på Willys och handla inför imorgon! :D

jag hoppas att det kommer bli lika grymt som förra året, då var det typ oslagbart!! Dock kommer min käraste vän vara sååå saknad som är på andra sidan jordklotet och firar istället. På tal om det så hade vi en skypisdate igår, alltid lika underbart! Snart har halva tiden gått, och jag hoppas andra halvan går minst lika fort så du kommer hem någongång <3 hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0