Lördag

Idag vaknade jag ju som sagt tidigt så fick mycket gjort på morgonen! Caesar kändes fin, var så skönt att komma till ridhuset och kunna göra vad man vill:) ställde upp två räcken och hoppade de på olika höjder. Avslutade med att hoppa linjen på 140 och han skutta så fint över :) duktig cesse.

När jag kom hem så åkte jag iväg och solade och sedan vilade jag en stund när jag kom hem, eller det blev snarare två timmar.. Haha, hejja!

Kom precis hem från stan nu, jag och mallan lunchade lite på sushirestaurangen inne på gallerian nian. Var så längesedan jag åt det, så jag längtade typ efter det hela morgonen haha:) mumsigt var det iallafall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0