lördag

 
Det har varit sån jäkla härlig dag hittills. Gud vilken energi solen ger mig, helt sjukt. Blir som en ny människa varje dag solen tittar fram :) jag slog upp ögonen redan vid 7 imorse, ganska trött dock men det var ingen ide att somna om. Sedan vid 10 snåret tog jag och emelie en långpromenad runt brynäs och stan, en riktigt härlig runda i solen. Vi gick i 80 minuter, sedan bestämde vi att vi skulle få unna oss en pannkakslunch på Dagnys. Har aldrig ätit där förr utan jag har bara gått förbi där. Trodde att det var ett fik bara först men sedan såg jag någon bild på instagram om pannkakor och våfflor också! Vi gick dit iallafall och det var sååååå gott. Det kan jag starkt rekommendera :) Jag tog med mango, kiwi och kockos. Emelie tog med dumle och nonstop, sedan kom sandra och jag minns inte riktigt vad hon tog men det var med nå nötter. Alla vi var lika nöjda och belåtna när vi gick därifrån ;)
 
Tog en runda på stan i träningskläderna, haha. Men vad gör det liksom.. Jag köpte en jättefin kofta som jag suktat lite efter som jag tyckte var lite för dyr innan men nu var den på rea så då var det bara att slå till! har precis släppt av emelie hemma och nu ska jag hoppa i badet och göra mig iordning lite. Borde verkligen städa också men vet inte om det finns varken tid eller lust för det....
När vi var ute och gick så var det någon som hade skrivit det här i snön, fina glädjespridare det finns :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0