Trött

Dog typ nu när jag kom hem. Helt sjukt vad trött jag är. Inte nog med det ska man lämna in biljäveln kl 7 imorgonbitti. Sedan ska jag på arbetsintervju kl 10 och därefter tänkte jag ha en ledig dag och uträtta lite ärenden, träna och sen ta det lugnt! Så efter att jag lämnat bilen får jag hoppas på en fin dag :)

Ska strax åka och tvätta bilen för första gången (min egen bil). För självklart som alla andra gjorde så satt man ju kvar i bilen när den blev tvättad i våra yngre dagar. Var ju bland det bästa som fanns på den tiden;) haha, fina saknade tider <3 sedan blir det hoppträning med Caesar. För första gången på väldigt länge känner jag mig så opepp på det, men är nog enbart för att det gick så kasst igår. Får hoppas att han är bättre idag helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0