Lördag

Haft en härlig dag på ballen måste jag säga! Lite färg har man nog fått i alla fall och det tackar man ju inte nej till :) När jag var hos mamma tidigare läste jag en veckorevytidning, och där stod det om en tjej som var beroende av att vara brun eller att sola. Jag tror nästan att jag är där jag med. Var faktiskt väldigt intressant att läsa om det för jag kände igen mig på ALLT hon sa. Hon sa bland annat att hon inte kände sig fin när hon var blek, och det är en typisk grej. Jag känner mig såå mycket finare när jag är lite brun. Hur konstigt är det egentligen? Hon sa även att hon tillslut blir blind. Även fast hon var brun och hade solat 3 dagar innan, så kunde hon tro att hon tappat ALL färg och fick panik över det och att hon var tvungen att sola. Nu känner jag mig typ hur blek som helst efter cypernresan, haha. Jag kom liksom hem för ett par dagar sen.... Jag tror att de flesta har en liten släng av denna sjuka i alla fall, hur stört det än är.
 
Jag har precis badat mig lite och ska slänga i mig lite mat innan jag ska göra mig iordning för kvällens bravader :) Ska hem till Lovisa på lite vinmys och sedan går vi nog ut och sätter oss någonstans i det fina vädret! Känns som att sommaren äntligen är här för att stanna.
 
Ett litet tillägg måste jag göra också. Jag saknar mina kära vänner som är på olika destinationer runt om i landet och även utanför Sveriges gränser <3 Ni är saknade och jag längtar efter er ska ni veta!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0