fredag

Herregud vad det känns skönt med lite fredag igen. För en vecka sen var det partaj hemma hos mig och förberedelser inför studentfest, dock lite annan karaktär här hemma idag. Mystofflor är på och jag tänker inte göra något jobbigt alls ikväll, punkt slut. Känns faktiskt väldigt skönt med en lugn helg, det kan behövas efter förra helgens fartfyllda aktiviteter. Även om den helgen var en riktig 10 poängare så behöver tanten vila lite också ;)
 
Var i stallet i förmiddags och red, och sedan när jag kom hem gick jag och emelie ut på en PW. Vi hade en himlans tur faktiskt för det började regna när vi var 5 minuter hemifrån. Därefter hoppade jag i badkaret och nästan somnade till och med. Det är fredag och man får faktiskt göra det då efter en hel vecka.
 
lite bilder från 2012
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0