fredag

Vaknade av att jag hör en nyckel sättas i låset och dörren öppnas och någon går in, gissa om jag var livrädd. Men då var det bara freddan som tassade in och hade varit och köpt frukost istället för att åka till jobbet eftersom att alla tågen var inställda på förmiddagen. Tänk vilken tur att jag hittat en sån fantastisk kille :)
 
Så det blev lite frukost på sängen och det kändes som julafton. (Eftersom att jag har satt upp två ljusstakar redan sedan två veckor tillbaka ungefär) Tycker det är så himla fint! Dock är det bara en som funkar så det suger lite, måste åka och hitta lampor som passar till den.. Så det blev frulle alltså, därefer har det varit en lugn förmiddag. Tror till och med att jag slumrade till en snabbis också igen. Sedan ringde Jannice och frågade om jag kunde hoppa in och jobba några timmar idag och självklart ville jag det så jag ska jobba 14-18 idag :)
 
Var även och hämtade ulzen idag. Den har varit på verkstaden för den har inte riktigt gjort som jag har velat och levt ett eget liv på sistone. Så vi har varit ifrån varandra i en vecka faktiskt, men nu är vi återförenade igen så det är skönt. Man känner sig totalt handikappad utan bil alltså. Vad gjorde jag innan jag hade körkort, och hur klarade jag mig?? Känner att jag är så anti att åka buss eftersom det ALLTID ska strula på ett eller annat vis.
 
Tänker på dig extra idag  <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0