lördag

 
 
Förlåt för dålig uppdate. Men det blir så nu när jag inte kan ladda ner bloggappen och sitter inte vid datorn så ofta heller. Men det blir i alla fall någon gång om dagen och extra ofta när jag sitter och pluggar framför den, haha.
 
Emmie var så snäll och red cessan igår då jag hade lite ont om tid, och det hade gått jättebra så då blir ju jag glad såklart när han sköter sig :) Vi kanske hookar upp imorgon också så jag kan få lite hjälp, och det uppskattas alltid! Tänk vad underbart det är med människor runt omkring sig som faktiskt bryr sig, diggar er starkt mina vänner <3
 
Fina korven var mjuk och fin idag också faktiskt, han är ganska harmonisk för tillfället så det gäller att passa på och njuta. Idag har jag jobbat hela dagen och allt har gått superbra. Trivs verkligen och det är så kul när man känner att allt börjar lägga sig och att man faktiskt kan ganska mycket.  Nu har jag precis duschat lite och ska göra mig iordning inför en utekväll, wooop!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0