Måndag

Har varit i skolan på förmiddagen, som faktiskt var rätt rolig idag. Tycker mycket bättre om läraren vi har nu, han verkar så skön. Haha han är till och med ganska klockren! Får hoppas han är lika klockren efter att vi får se den kommande hemtentan.... Blev en lunch på stan också, så myspys. 

Sedan försvann min plånka i lördags så har varit hos polisen och stöldanmält den. Därefter styrde jag kosan till banken och fixade ännu ett nytt kort, jippi på mig. Och efter det styrde jag bilen till stallet och red med Anne. Cessan kändes väldigt fin iallafall så det var roligt:) Nu är jag hemma och landar en snabbis och ska vidare till tandläkaren. 19.20 en måndag? Det är ju en lite småkonstig tid kan jag tycka, men skönt att få det gjort! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0