måndag

 
Tjooohej!
 
Har inte bloggat pga att jag har tappat min telefon och har en annan just för tillfället. Orkar inte hålla på och ladda ner alla appar osv så jag tänkte att jag får skriva här på datorn tills den nya kommer :) Jag har i alla fall haft en toppenhelg på alla sätt och vis. I fredags så var jag och emelie ute och gick, sedan var vi hemma hos malin och blev bjudna på mat. Hur mysigt som helst var det :) Lördagen startades med en promenad med freddan och hans kompis och sedan lite lunch på det. Därefter gick jag och brittson på hockey och hade det himlans trevligt. Vi fortsatte hem till mig och drack lite vin innan vi traskade vidare till freddans kompis och förfestade lite där innan vi gick till stan. Hade huuur kul som helst och det kändes igår vill jag lova. Lite blåslagen här och var men vad gör det? Helgen fick avslutas med lite skräckismys med fint sällskap!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0