måndag

Godmooorning! Nu sitter jag här i soffan och skriver i min kalender hur januari ser ut skolmässigt. Vi har fått ut ett schema och det är lika bra att skriva in allt så jag får ihop det med jobb och skola under den månaden. Känns faktisk superskönt att ha en kalender, förstår inte hur jag klarade mig utan en sådan tidigare? Har fått lite struktur här i livet även om jag är dålig på att läsa vår litteratur haha..
 
Nu ska jag i alla fall sätta mig ner och kika igenom det som vår lärare ska gå igenom idag på föreläsningen. Tydligen ska det va en förjävlig text så det är väl lika bra att jag sätter igång...
 
Hade dock hellre varit här...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0