onsdag

Idag har det varit så jäkla kallt ute, fy fasen! och speciellt när man inte riktigt är van vid kylan heller.. Denna tid förra året var jag borta.. Går inte ens att beskriva i ord hur mycket jag längtar tillbaka! Det var så skönt för att man var borta den där jobbiga tiden när det börjar bli mörkt och kallt och inte alls så långt efter att sommaren sagt farväl. Vintern kändes inte alls så lång heller och det var så underbart. Speciellt att få komma hem och vara så brun och fräsch. Men inte iår, nej nej då kommer jag vara blekast i hela världen :)
 
Idag har jag i alla fall varit i stallet och ridit lite på Caesar på förmiddagen och åh så fin han var! Även fast man har noll inspo så blev det till och med en fröjd att rida och ville nästan inte sluta :) Veterinären kommer imorgon och kollar honom, så det är ju perfekt nu när det inte är några tävlingar.
 
Därefter var jag och mallan på stan en sväng och köpte present till mormor som fyller år imorgon! Min fina mormor <3 Ska dit på kalas imorgon, och även på lördag tror jag så det ska bli supermysigt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0