onsdag

Idag fick vi resultatet på våran tenta vi hade för ca 3 veckor sen och den klarade jag. Dock är jag lite besviken på bedömningen för jag tycker att jag förtjänade ett högre betyg. Men huvudsaken jag är godkänd i alla fall och nu kan jag lämna det momentet bakom mig och blicka framåt. Vi fick även en ny hemtenta idag och den verkar hemsk på alla sätt och vis. Fy bubblan, i knew it! Men kan man aldrig vara tillräckligt förberedd ändå.. Önskar nu att jag hade varit lite nogare med att läsa litteraturen. Som vanligt är det lätt att vara efterklok :)
 
Tänkte att jag skulle börja ta mig  an den imorgon eller kanske kika igenom det lite ikväll. Vi får se var orken var vägen helt enkelt. Skulle vara skönt att bli klar med den i tid, men vet ju hur det där brukar sluta... Dock har jag faktiskt varit klar med hemtentorna som varit dagen innan det ska in, woooho klapp på axeln.
 
Denna dag då? Jag var i stallet på förmiddagen och red i ridhuset en stund. Var ganska många där så tidigt, vilket jag absolut inte trodde. Tycker det är lite jobbigt att rida där när det är 4-5 stycken, är ju helst själv eller med någon man känner. Men det gick bra i alla fall även om han var lite dryg idag. Pluppen kanske var lite seg efter gårdagens träning :) Som för övrigt gick mycket bra! Därefter åkte jag hem och gjorde mig iordning och sedan vidare mot skolan och en hemtenta som ville lägga sig som stor fet ångest i mitt bakhuvud.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0