söndag

Nu är snart helgen över igen och det suger ju faktiskt. Fy vad det går fort när man har roligt.. Har haft en riktigt bra helg och lugn dessutom. Det var jobb som gällde hela dagen på fredagen och det gick väldans bra! Åt frukost halv 9 på morgonen och så var jag inte nå hungrig alls innan jag började jobba  vid 14 så jag tänkte att jag kan gå och köpa något litet om det skulle krisa, men det hanns tyvärr inte med... Tror ni jag var lite hungrig när jag slutade vid halv 8? Var helt desperat efter mat så det blev max-drivern och sedan idolmys hos malin!
 
Igår, lördag, var det också upp och jobba 10-16 pass. Har varit ganska mycket folk båda dagarna men allt har rullat på mycket bra. Jag var till och med själv i en timme och klarade det HELT ensam, lite stolt blev jag :) Förra gången jag var ensam en stund ringde jag Marina 10 gånger typ haha... Men som sagt var det jättekul och allt gick bra. Trivs så himla bra gör jag också :)
 
När jag slutat skyndade jag mig hem och duschade och gjorde mig iordning lite snabbt och hoppade in i bilen eftersom jag skulle hämta mamma innan vi åkte till mormor. Hon hade lite galej igår igen med hela släkten och det var så himla mysigt. Trerätters stod på schemat och vi hade så trevligt som vi alltid har. Bästa släkten :) Roligt att släkten som bor i Stockholm också var där eftersom man inte träffar de så ofta.
 
Nu tänkte jag ta mig ut på en härlig PW i solen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0