Söndag

Jaha då var helgen över igen då. Varför finns det inte ytterligare en dag på helgerna? Det känns som att den går alldeles för fort iallafall, buhu. 

Hade en världsmysig kväll igår också. Britta jag och Emelie lagade lite mat(eller jag och Britta tills Emelie kom hit heheh), kyckling, klyftpotatis och fetaoströra! Skitgott var det och vi åt faktiskt upp allt. Sedan kikade vi på kens kväll på så mycket bättre.. Jag dör vad bra han är. Började lyssna på honom förra året och är helt frälst av hans låtar. Dom är så himla fina och det finns oftast en sån hemsk historia bakom dom. Igår satt vi allihopa med tårar och lyssnade på hans fina låtar. Bäst var helt klart titiyo med själen av en vän. 

Sedan kom Freddan och hans kompis och det började pratas om spöken osv. Vi tänkte åka iväg till ett ställe men det slutade med historier och sedan en skräckfilm istället. Tack gode Gud för att jag inte behöver sova ensam.... Så trevlig kväll med underbart sällskap :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0