tisdag

Det är helt sjukt att jag fortfarande känner mig helt slut efter denna helg som varit. Hade en helt underbar och fartfylld helg även om jag har varit så sjukt sliten. I fredags var vi här hemma och fixade sår och sminkade oss. Jag emelie och jenny var vampyrer med äckliga linser till och köttsår lite här och var! Skitballa blev vi i alla fall. Sedan gick vi vidare till en förfest med massa informatörer som var riktigt rolig. Kul att träffa lite blandat med folk som man aldrig träffat tidigare. Sedan gick vi vidare till kåren och var där ett tag och dansade järnet bland alla utklädda, riktigt fett var det. Vi lessnade lite till slut så jag och emelie åkte vidare ner till stan och besökte både heartan och allstar. Riktigt bra kväll var det minsann :)
 
Lördagen bestod av invigning av nya gävle ponnyklubb. Deras fina anläggning är helt makalös alltså.. känner mig riktigt stolt över att vara en gpk:are och det kommer bli så otroligt bra där. Lätt den finaste anläggningen :) Det var en liten uppvisning med en bana på ungefär 125 som vi hoppade och det gick bra. Caesar kändes fin och var inte i en bom!
 
Därefter åkte jag hem och tog ett bad och hann dö lite. Kände verkligen hur trött jag blev när jag la mig i sängen men det var bara att försöka tagga om lite. Emelie och jenny kom till mig och vi fixade oss innan vi gick vidare hem till Lovisa. Var hemskt trött och seg i början men sedan taggade vi till och hade sjukt kul. Roligaste förfesten på länge kan jag lova. Alla hade fina kostymer och humöret var på topp, vad kan gå fel då liksom? Det enda tråkiga den kvällen var att plånkan försvann men förövrigt en kungkväll!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0