tisdag

Haha usch jag har blivit en riktig slappis efter att jag började plugga. Sover typ hur mycket som helst! Måste skärpa mig nu och börja gå upp tidigt och få in lite rutiner igen. Idag sov jag verkligen fram till nästan halv 11, det är ju helt sjukt? En tisdag och helgen har precis varit. Inte okej.. Måste börja läsa mer ur vår litteratur till denna kurs också, fy skäms på mig men den är så fruktansvärt tråkig. Varför kan dom inte skriva lite roligare böcker för oss så man verkligen vill sätta igång och läsa ut hela boken, typ som med fifty shades of grey..?
 
Jaja nog om det. Läste i alla fall några sidor idag men blev inte ett dugg smartare av det vill jag lova. Blev en lunch med malin på stan innan vi gick till banken för ett möte. Riktigt intressant och roligt var det :) Och mitt kort har även börjat fungera nu, thank you lord. Fick hem det i måndags eftersom mitt förra blev stulet, men använde det inte förrän på torsdagen tror jag och då funkade det inte. Skulle tydligen få hem en kod även fast det stod på pappret att det skulle vara samma. Ändå funkade det inte med den nya koden så jag kunde inte shoppa på varken Owes eller ikea medans dom andra kunde gå lös... Ringde banken men dom kunde inte se något fel så kunde inte använda det på hela helgen. På måndagen fick jag ett mail om att jag skulle prova igen för att det hade varit något datafel. Tro det eller ej men det funkade på igår på audio video, men en kvart senare funkade det INTE igen i en annan butik. Gick till banken igen och de hade tydligen haft krångel på eftermiddagen, men de tyckte ändå att jag skulle beställa ett nytt kort för säkerhetens skull så det gjorde vi minsann. Typ fjärde kortet på 2 månader, hejja mig. (dock inte mitt fel denna gång). Hade ju precis beställt ett nytt kort innan plånkan försvann.
 
Sedan idag så funkade kortet igen helt plötsligt. Haha, orkar inte. Nu är i alla fall ett nytt kort på väg så får helt enkelt fundera på vilket jag ska använda! Jäkligt omständigt blev det men får hoppas att det löser sig nu till slut. Nog för att jag är klantig men man börjar ju nästan skämmas när man är på banken var och varannan dag.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0