tisdag

Nu sitter jag i soffan och tar det riktigt chill här faktiskt. Jag har haft en väldigt lugn dag faktiskt och inte fått så mycket gjort utöver att jag varit på banken på ett litet möte och sedan åkte jag till stallet och hopptränade med Caesar. Han hoppade så bra idag, mitt lilla lyckopiller :) Dock väldigt pigg och lite stark så jag måste hoppa lite mer i veckorna, lite gymnastikhoppning och lydnad. Han blir lite för springig för min smak ;) moahah.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på montazamis och kanske en liten kik på hur det går i fotbollen, men annars väntar jag mest in paradise!
 
En gammal bild från när jag var mörkhårig! Saknar det lite faktiskt..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0