torsdag

.... OCH NÄSTAN FREDAG WOOHO!
 
När jag höll på att dona lite med tvätten från igår så ringde brittson och frågade om jag ville käka en tidig lunch och självklart bangade inte jag. Så vi käkade lite pasta på nian innan hon blev uppringd och insåg att hon började 11 och inte 12 ;) heheh, men vi hann bli mätta och nu har jag precis kommit hem.
 
Igår blev det inhandling och uppdatering i kylskåpet, tvätt och lite matlagning. Självklart avslutade jag kvällen med ett paradiseavsnitt. Hahah det är så himla spännande och jag känner mig så nördig.... Drömde om paow inatt också, usch. Hon var hemma hos mig och livade om här, och då sa jag att jag inte ville vara kompis med henne längre och då slog hon mig och tog min dator. Vaknade av att jag var helt svettig och uppe i varv hahaha.
 
Nog om det. Nu ska jag ta mig an lite tentafrågor här och kommer vara i en pluggbubbla denna vecka och nästa förutom när jag är på jobbet. Detta kommer bli tufft!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0