torsdag

Nu har jag i alla fall skrivit en halv sida på mitt arbete och det tycker jag är helt okej i alla fall. Har så himla svårt för att sitta och skriva konstant, måste liksom ha break lite då och då. Är så himla enkelt att glida in på någon blogg, eller börja diska... Det är liksom lite roligare än att sitta med nyllet i boken. Jag skulle hellre skura toaletten eller rensa avsloppet än att sitta och plugga och det säger väl en hel del antar jag. Skönt är det i alla fall att vi har lite mer än en vecka på oss denna gång. Sist hade vi endast en vecka och det tyckte jag var pest och pina. Vi ska ha den läraren i nästa moment och jag känner att jag bara vill krypa ur skinnet när jag tänker på det. Fy.
 
skulle hellre vara på tävling eller något annat kul. En resa har ju inte suttit fel heller..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0